Silver, jag och insekterna.

Idag blev det en mysig liten uteritt för mig Silver och los insekter. Den hade dock vart mer lyckad och alla flugor och bromsar hade stannat hemma.. men men, är det sommar så är det. Jag red barbacka med hackamore idag, och för att det var så jäkla varmt så skippade jag mina skor. Det var en härlig känsla att få lite fläkt om fötterna, rekommenderas att testa!
 
Silver var lite loj, inte så konstigt då hans matte bestämde sig att åka till stallet mitt på dagen när det är som varmast. Men det var ändå härligt att komma ut, jag red inte så krävande.
 
Jag tog även några bilder idag :D Bloggen blir ju mycket finare med lite bilder i sig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0