Drutta av ponnyn.

Blev en uteritt på pponnyn idag. En ganska lugn med mycket skritt i skogen. Innan jag begav mig in i skogen så red jag runt lite på en åker. Silver var ganska fin, jag red barbacka i dag igen. OCh som rubriken lyder så ramlade jag av. Det var den mest harmlösa och patetiska avramlignen jag gjort. När jag galopperade på kanten av åkern så slängde silver sig åt sidan för ett djur som stod skymd inne i skogens täthet. Jag hade inga problem med balansen då men så la jag en volt för att "börja om", för att visa Silver att det inte är farligt att gå förbi där, jag travade runt på volten och precis när jag kom till samma ställe skulle de där himla djuret röra på sig igen så självklart blir det en tvärnit och ett skutt åt sidan, en fin liten avsittning blev det ^^
 
Sötponnyn i hagen. Bild av Erika.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0