Silver de senaste dagarna.

Torsdag.
I torsdags red jag silver i paddocken. Travade för första gången! Han var HUR FIN som hälst! Han har nog aldrig någonsin gått i sådan balans och bärt sig själv som han gjorde då. Jag hade inget i handen, fast han höll i bettet, och han var väldigt lyhörd. Det var så "lätt" att rida, dock krävde jag ingenting utav honom, travade runt och gjorde volter lite här och där, och med det så brukar han arbeta utan ifrågasättningar. Men jag är enormt nöjd med honom. Han var fortfarande lite stel i höger varv men det ska nog snart släppa.
 
Fredag
Silver fick en dags vila.
 
Lördag
Erika, min syster, red Silver denna dag, hon red ut och skrittade mest, tror jag. Hon verkade haft en mysig uteritt med ponnyn som tydligen hade fått glädjeryck efter att ha skuttat över ettt dike och gjort en regäl bockserie :D Och tack Erika som red honom. http://ettahnia.blogg.se/
 
Söndag
Idag har jag inte vart i stallet än, så jag återkommer !
 
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0