Resultat

Nu efter en veckas skritt ser jag redan resultat i Silvers muskulatur! Han har fått mer muskler på bakbenen, rumpan och på ryggen. Det är härligt att se att det går framåt! :D


Idag tog jag ännu en barbacka-uteritt. Idag hade jag bett i munnen för första gången, har ridit på sidopull och hackamore annars. Men han var fin på det också, till en början var han lite tjärv i munnen. Då höll jag bara ett lätt stöd i tygeln och höll om med benen tills han släppte. Och så blev han väldigt fin. Jag rider honom i väldigt låg i formen, han orkar inte något annat, sedan så rider jag ganska "snabbt" i skritten så att han verkligen trampar igenom med hela kroppen.


Idag klättrade jag även med honom vilket han tyckte var extremt jobbigt, men nyttigt är det ju så vad ska man göra?


Nöjd med pussen idag!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0