I paddocken

Idag red jag lite dressyr/bommar i paddocken! Han var fin, lite springig blev han efter galoppen men det var ändå helt okej. Han var lätt i handen och bar sig själv. Dock blev han något stark i galoppen ibland, och satte sig lite emot mig, men det blev lite bättre sen. jag galopperade inte så mycket utan sattsade på traven och bommarna, det var en rad bommar med långt avstånd mellan så silver fick trycka på lite, i den andra raden med bommar var varannan bom upphöjd. Jag är nöjd med dagens ridpass dock är jag lite arg på att jag blev lite "dragig" i galoppen när silver själv blev stark. 
 
Mamma filmade mig även, jag är inte så kunnig på hur man lägger upp filmer på bloggen så jag har tagit några stillastående bilder från filmen! Passade på att använda våra lindor, ddet blir inte så ofta :3
 
 
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0