Äntligen en härlig vårdag!

Idag kändes det för första gången som vår... snö och regn hör ju till våren men ändå kopplar jag våren med sol, vilket det var idag. Jag slutade skolan tidigt idag, åkte ut till stallet och red ut barbacka på Silver. Det var så otroligt mysigt, Silver var väldigt pigg och framåt och han lyssnade bra på hand och skänkeln. Jag hade mitt raka-gummi pelam på honom, och han gick som en liten klocka! Vägarna som var ny-sladdade och grusade var så otroligt mjuka så vi kunde ta många härliga galopper. Ett tag blev han lite springig i galoppen så jag samlade upp honom och jobbade lite mer "seriöst". Han var så duktig så jag gav honom längre tyglar och bad honom länga på steget. Resultaten blev då en ännu gladare ponny som inte ville sakta av :3 Puss på pollen idag <3




Ett får och dess nyfödda lamm! Nu är det väerkligen vår! :D :D


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0