Ihopsläpp!

 
Idag så skulle Silver och Paul (min systers häst) få en ny nagkompis. En liten islänning. Paul var i början extremt rädd för ponnyn som heter Oskar. Jag vet inte vad han tänkte men han ansåg nog att Iskar var en björn eller något. PÅ filmen har de lungnat sig något. Men när Paul såg Oskar för första gången stannade han stel som en pinne och när Oskar vände på huvudet så drog Paul iväg. Som tur var tappade min Erika inte honom. Men det var en rolig syn! :'3 
 
Ihopsläppet gick ju helt okej förutom att våra hästar var livrädda för den nye.. Några sparkar fick de båda och Silver fick ett sparksår på benet, men jag hoppas att det inte ska vara nåon fara med det, det såg inte så farligt ut.
 
(Ni får ursäkta allas vackra skratt ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0