Idag och Igår.

 
Börjar med en bild på familjens ursöta katt, Smulan :3
 
Igår. Igår red jag ut en kortis med Erika. Silver har varit något jobbig och spänd när jag ridit ut med andra ryttare m.m. Erika tippsade mig om att ha en gramman under turen. Jag tog tipset och resultatet var väldigt bra! Jag hade den väldigt lång, tog knappt i den men den gav en väldigt positiv effekt. Silver jobbade väldigt fint med lätt hand. När vi kommit tillbaks till stallet så tog vi några varv på en studs, på 8 hinder, som vi hade byggt upp. Tydligen så var det enlig ponnyn livsfarligt att det var ett hinder i mitten som hade en markbom. Resultatet blev att han nitade mitt i studsen så jag tappade stigbyglarna, senad hoppade han resterande 4 hindrerna med en halft inte medhängande ryttare på ryggen.. lilla häst. men efter några försök så slutade han titta på bommen och hoppade på riktigt fint!
 
Idag. Idag red jag ut ytterligare en tur med Erika och Paul. Vi tog en ganska lång runda och jobbade de mycket i galopp. Härligt var det då vägarna var supermjuka av regnet som föll i natt! Silver blev ganska trött på slutet och det resulterade i att han la sig mer i handen. Jag måste lära mig att då rida mer med benen så inte jag också blir stark i handen.. blä på mig.
 
Jag ritade lite idag.. för första gången på typ.. väldigt länge! En häst.. hum.. I torrpastell färger. Blev helt okej.. ingen super bild inte, men jag får öva på :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: erika

Du är så duktig <3

2013-06-16 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0