Uppdatera på bloggen..?

Ja, det var ju länge sedan jag skrev något här. Ändrar på det idag genom att skriva ett litet inlägg.

Anledningen till att det står stopp för min "riddagbok" är för att min ponny är skadad. Men snart ska jag rida igång honom igen. Just nu har han någon halv grads hälta på ett framben, endast i traven. Vi har nu börjat promenera längre promenader med honom, nästa vecka ränkar vi med att bi bör kunna rida igång honom igen! :D Längtar!




Jag och Silver sommaren 2010. (fotad av Erika Torrång)


Jag har även något ritprojekt på gång. Försöker rita av en person, men det går lite segt med det. Jag har väldigt lust att rita men när jag väl sätter mig där står det still ( även om jag ritar av en bild). Får se om jag klarar att teckna klart den.. :3
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0